"Nem inzultálunk, hanem konzultálunk"

Fogyasztóvédelmi blog

Nem találja a blokkot, a készülék pedig elromlott?

A hatóság tanácsadási tevékenysége keretében gyakran előforduló kérdés a fogyasztók részéről, hogy mit tehetnek, ha nincs meg a vásárlást igazoló blokkjuk, de a vásárolt termék meghibásodott. Van-e ilyenkor joguk az igényérvényesítéshez, vagy csak a kereskedő…

Tovább olvasom

Jó tanácsok külföldi utazás és vásárlás előtt

  Külföldi utazást tervez? Vagy külföldi webáruházból szeretne vásárolni? Nem árt odafigyelni bizonyos szempontokra, mielőtt kiválasztja a szolgáltatást, ill. a megvásárolni kívánt terméket. Az alábbiakban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezetén belül működő…

Tovább olvasom

Mit érdemes tudni, ha külföldre utazunk vagy külföldön vásárolunk az ünnepi időszakban?

A belföldi vonatkozású fogyasztóvédelmi kérdések mellett fontos, hogy a fogyasztók ismerjék a külföldi cégekkel szemben felmerült panasz esetén rendelkezésre álló jogorvoslati lehetőségeket, hiszen az ünnepi időszakban sokan utaznak (jellemzően) repülővel külföldre,…

Tovább olvasom
süti beállítások módosítása