Nem tudom, ez azért érdekes dolog, most 2020-ban törént, hogy weboldalon vásároltunk és üzletben kértük az átvételt (M.o-i üzletlánc). Ott amikor rákérdeztem, annyit mondtak, hogy ilyen esetben nincs elállás. Központjuk annyit mondott nekem, hogy az üzletben mikor átveszem elállhatok, de ennyi.
Akkor ez hogy van? Jogszabály sem tér ki erre az esetre konkrétan
Rendeltem az internetröl,mèg 2019-okt.ben egy Sanasol ultrahangos inhalátort, számlával garanciával,kaptam meg, webáruházból,
Márciusban tönkrement,elküldtem a gyártóhoz, Zalaegerszegre, ahol megnèztèk, majd pár nap múlva felhîvtak,hogy nem tudják megjavîtani,de kixserèlni sem jogosultak,mert szerintük beázott a kèszülèk,emiatt mehetett tönkre. .
Majd vissza küldtèk GLS-sel, ahogy volt, a szállítást is èn fizettem,
Mihez kezdjek ,hová lehet fordulni, hol kell bejelenteni?
Bújtam 25ezer ft.ot, úgy nèz ki
Jó régi poszt. A vodkafone vajon hova tartozik? Náluk nem kötelező az 5 perc? Egy hónap alatt négyszer kellett hívnom őket, 15 percnél kevesebb várakozással sosem úsztam meg.
"Léteznek olyan rossz szándékú hívások, melyek célja, hogy ha a hívott fél felveszi a telefont, a lehető legtöbb adatot emeljék el az okostelefonról vagy más készülékéről. Fel tudják törni az e-mail fiókot, ellophatják a közösségi oldalak jelszavait, sőt, még a bankszámla adatait is."
A mohácsi polgármestet is a mustgáztól szenvedett halálos mérgezst, annak ellenére, hogy tapasztalt borász vot ... Ilyen embert, mivel fekvő helyzetben van, csak gázmaszkban lehet eredményesen menteni.
"Nem inzultálunk, hanem konzultálunk"
Fogyasztóvédelmi blog
Utolsó kommentek:
Diesel125 2021.08.27. 20:51:50
Bejegyzés: Telefonos ügyfélszolgálat: az 5 perces szabályról
hrbi80 2020.11.27. 12:46:39
Akkor ez hogy van? Jogszabály sem tér ki erre az esetre konkrétan
Bejegyzés: Személyesen vettem át az internetes webéruházból rendelt terméket. Valóban nem állhatok el a vásárlástól?
radios2 2020.06.14. 11:06:13
Márciusban tönkrement,elküldtem a gyártóhoz, Zalaegerszegre, ahol megnèztèk, majd pár nap múlva felhîvtak,hogy nem tudják megjavîtani,de kixserèlni sem jogosultak,mert szerintük beázott a kèszülèk,emiatt mehetett tönkre. .
Majd vissza küldtèk GLS-sel, ahogy volt, a szállítást is èn fizettem,
Mihez kezdjek ,hová lehet fordulni, hol kell bejelenteni?
Bújtam 25ezer ft.ot, úgy nèz ki
Bejegyzés: Jótállás és szavatosság – tegyük rendbe a fogalmakat!
kéki béla 2020.06.09. 12:33:42
Bejegyzés: Telefonos ügyfélszolgálat: az 5 perces szabályról
Xezs7 2019.11.04. 20:14:11
"Léteznek olyan rossz szándékú hívások, melyek célja, hogy ha a hívott fél felveszi a telefont, a lehető legtöbb adatot emeljék el az okostelefonról vagy más készülékéről. Fel tudják törni az e-mail fiókot, ellophatják a közösségi oldalak jelszavait, sőt, még a bankszámla adatait is."
Bejegyzés: Mi is az a wangiri? A bamgiri? És kik azok a scammerek? Okostelefonnal bánjunk okosan
Matyas45 2019.10.06. 14:27:29
Bejegyzés: Itt a szüret - mustgáz, mustárgáz, szén-monoxid és szén-dioxid. Mivel találkozunk a borospincében?
Balassa László 5 2017.03.24. 20:01:38
Bejegyzés: Jótállás és szavatosság – tegyük rendbe a fogalmakat!