"Nem inzultálunk, hanem konzultálunk"

Fogyasztóvédelmi blog

Kérdőív az online utazásfoglalással kapcsolatos fogyasztói tapasztalatokról

Töltse ki Ön is a kétperces kérdőívet!

Az Európai Fogyasztói Központok Hálózata – amelynek a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezetében működő Európai Fogyasztói Központ Magyarország is tagja – jelenleg egy közös projekt keretében felmérést végez az alábbi témában: “Interneten foglalt nyaralás: a feltüntetett ár valóban a végső ár?”.…

Tovább olvasom

Mi is az a wangiri? A bamgiri? És kik azok a scammerek? Okostelefonnal bánjunk okosan

Ne hívja vissza a gyanús külföldi számot, ha nem akar ráfizetni!

A napokban megszaporodtak a Comore-szigeteki hívások, csak senki nem tudja elcsípni a telefonálót. Ezért mindenki visszahívja az ismeretlent, utána pedig fizet. A Délmagyar írta meg, milyen trükkös csalásról van szó. Az elmúlt napokban szolgáltatótól függetlenül sok ember kapott kéretlen hívást a…

Tovább olvasom
süti beállítások módosítása